Модератор: Yaguar
-
-
-
-
-
Yaguar
- Генерал-полковник
-
-
- Сообщений: 78
- Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 22:40
- Cпасибо сказано: 19
- Спасибо получено: 59 раз в 42 сообщениях
- Медали: 10
-
-
- Очков репутации: 20
-
-
Yaguar » 05 ноя 2011, 09:56
In this video we'll take a well rounded look at the workflow used to texture this Bradley fighting vehicle. Beginning with the author's approach to texture painting, we'll then discuss utilizing photo source elements, integrating hand painted dirt, wear and scratches, as well as show techniques for painting cloth and the tank treads. Once our color map is complete we'll then build our specular map to ensure our surfaces read like metal and offer nice detail and contrast.Info:- Introduction
- Setup and Texture Sketch
- Large Scale Detail
- Painting Dirt and Wear
- Finish Adding Photo Source
- Edge Scratching
- Cloth and Treads
- Specular Map
- Conclusion
The lessons are about armored vehicles models texturing (including same methods as diffuse, spec, bump). Used programs: 3ds Max, Mudbox,
Adobe Photoshop. Examples of models and textures are included.
Screen:1.
--- вы должны быть зарегистрированным пользователем, чтобы прочитать это содержимое ---
2.
--- вы должны быть зарегистрированным пользователем, чтобы прочитать это содержимое ---
3.
--- вы должны быть зарегистрированным пользователем, чтобы прочитать это содержимое ---
4.
--- вы должны быть зарегистрированным пользователем, чтобы прочитать это содержимое ---
5.
--- вы должны быть зарегистрированным пользователем, чтобы прочитать это содержимое ---
- За это сообщение пользователю Yaguar "Спасибо" сказали
dgn
Вернуться в Редактирование текстур. Textures repainting
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2